Jedna z nejznámějších světových značek doutníků Romeo y Julieta byla založena v 1875., Byla pojmenována po Shakespearově mistrovském díle. Winston Churchill si tyto doutníky oblíbil během návštěvy Havany v roce 1946, jeho nadšení bylo takové, že po něm pojmenovali jednu z vitol. V současnosti jsou doutníky Romeo y Julieta nejprodávanějšími na světě.
Chutné a cenově dostupné doutníky Topper Broadleaf Dark jsou zabaleny v tmavem listu Connecticut Broadleaf. Náplní jsou pečlivě vybrané míchané tabáky. Chuť doutníku se vyznačuje bohatou a nasládlou chuťí. Chuťová síla je střední.
Doutníky jsou vyraběny v Dominikánské republice, značka Topper má více než stoletou tradici.
Jose L. Piedra je populární domácí kubánská značka, která se nakonec začala i vyvážet do svěra. Značka Jose L. Piedra, která se vyrábí v regionální továrně v Santa Clara na Kubě, má trvale nižší ceny než ostatní značky. Doutníky Jose L Piedra jsou považovány za střední se silnou příjemnou chutí.
Firma Topper Cigar koupila značku MARSH WHEELING (M. Marsh & Sons byl nejstarším výrobcem doutníků v USA) a recept na tento legendární doutník a nyní jej vyrábí v Dominikánské republice.
Tmavé, rustikální, dlouhé a tenké doutníky (jak "viržínko") dodávají středně plný kouř nasládlé plné chuti zabalené tmavým Connecticut Broadleaf krycím listem. Náplní je dominikánský tabák. Chuťová síla je střední.
Zakladatelé značky Alonzo Menéndez a Pepé García v 1935 nejdříve umožňovali potěšení z chuti těchto doutníků jenom omezenému okruhu zákazníků a pro stále zvětšující zájem je uvedli na trh. Název značky byl inspirován románem Hrabě Monte Christo (A. Dumas), který byl hodně oblíbeným mezi torcedory (baliči doutníků) v jejich továrně. Doutníky této značky staly nejvíce oceňovanými kubánskými doutníky. Charakteristický pro značku doutníků Montecristo je i obrázek na červenožlutých krabicích znázorňující královský znak Francie, překřížené meče a stylizovaný květ lilie.
Jedna z nejznámějších světových značek doutníků Romeo y Julieta byla založena v 1875., Byla pojmenována po Shakespearově mistrovském díle. Winston Churchill si tyto doutníky oblíbil během návštěvy Havany v roce 1946, jeho nadšení bylo takové, že po něm pojmenovali jednu z vitol. V současnosti jsou doutníky Romeo y Julieta nejprodávanějšími na světě.