Jedna z nejznámějších světových značek doutníků Romeo y Julieta byla založena v 1875., Byla pojmenována po Shakespearově mistrovském díle. Winston Churchill si tyto doutníky oblíbil během návštěvy Havany v roce 1946, jeho nadšení bylo takové, že po něm pojmenovali jednu z vitol. V současnosti jsou doutníky Romeo y Julieta nejprodávanějšími na světě.
Línea de Oro je superprémiová řada značky Romeo y Julieta, založené v roce 1875. Protože "Oro" znamená ve španělštině "zlato", můžeme od této nové série očekávat hodně. Řada obsahuje tři doutníkové formáty: Hidalgos s největším prstýnkem či ringem v brandu Romeo y Julieta, dalšími jsou Nobles a Dianas.Chuťová síla doutníků je středně silná. Línea de Oro přicházejí na trh v lakovaných krabicích po 20 kusech. Doutníky zdobí nový design prstýnku a druhý prstýnek u paty doutníků s názvem "Línea de Oro".
Jedna z nejznámějších světových značek doutníků Romeo y Julieta byla založena v 1875., Byla pojmenována po Shakespearově mistrovském díle. Winston Churchill si tyto doutníky oblíbil během návštěvy Havany v roce 1946, jeho nadšení bylo takové, že po něm pojmenovali jednu z vitol. V současnosti jsou doutníky Romeo y Julieta nejprodávanějšími na světě.
Jedna z nejznámějších světových značek doutníků Romeo y Julieta byla založena v 1875., Byla pojmenována po Shakespearově mistrovském díle. Winston Churchill si tyto doutníky oblíbil během návštěvy Havany v roce 1946, jeho nadšení bylo takové, že po něm pojmenovali jednu z vitol. V současnosti jsou doutníky Romeo y Julieta nejprodávanějšími na světě.
Jedna z nejznámějších světových značek doutníků Romeo y Julieta byla založena v 1875., Byla pojmenována po Shakespearově mistrovském díle. Winston Churchill si tyto doutníky oblíbil během návštěvy Havany v roce 1946, jeho nadšení bylo takové, že po něm pojmenovali jednu z vitol. V současnosti jsou doutníky Romeo y Julieta nejprodávanějšími na světě.